Four Seasons In Belgium

by fanny hartanti

Kenapa cinta edisi ultah perkawinan ke 11

Because of our silly conversations:

Absurd Conversation #1
Pulang makan sushi jalan sambil gandengan menuju mobil.
Malam terang berbintang. Udara sejuk dengan bau rumput sesudah hujan. Bulan bersinar malu-malu.
Istri merebahkan diri di pundak suami, bermanja-manja.
I: I had such a great time.
S: Good.
I: I’m happy!
S: You’re always happy after sushi *muka lempeng*

Yaelah suamiiii, romantis dikit kekkkkk😩😩😩😩

Absurd Conversation #2
Waktu menunjukan saatnya jam-jam stress di kantor yang hanya bisa diatasi dengan ngemil coklat. Apadaya persediaan di laci habis. Akhirnya istri telpon suami.
I: halloo.. busy?
S: not really. wassup?
I: I dont have any chocolates. So I call you.
S: uh oh. go ask S (menyebut nama seorang kolega sang istri)
I: I’m calling you and you send me to another man?
S: he must have some. in his secret stash!
I: hmm dunno.
S: go find it!! And DONT go home. before you eat chocolates!

Bwhihihi istrinya galak soalnya kalau belum makan coklat. semacam kurang sesajen begitu!!!!

7 comments on “Kenapa cinta edisi ultah perkawinan ke 11

  1. ndutyke
    October 15, 2014

    So did you find it? :))))

    • fanhar
      October 15, 2014

      hahaha.. itu yang pertama kali mas bul tanyain pas aku sampe rumah. pas di jawab ‘gak’ di langsung panik. untung di rumah ada wafel coklat. mayan deh, gak jadi ngamuk ahahahha

      Sent from my iPad

      >

  2. Maya
    October 16, 2014

    Hahahaha mas Bul ngeriii kalo istri gak dapet coklat. Tapi kan emang coklat obat stress ya, apalagi kalo coklatnya mahal dan enak😆

    • fanhar
      October 16, 2014

      hhaha iyaaa. kalau belum dapat coklat galak soalnya!!

  3. veronica5277
    October 16, 2014

    Hihihihi… suami hapal banget yak??

    • fanhar
      October 16, 2014

      banget! ampe malu 😝😝😝

  4. diandiw
    October 20, 2014

    Bhahahaha udah kaya obat penjinak aja yaaaa😆

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on October 15, 2014 by in love is in the air.

Archives

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

%d bloggers like this: