Four Seasons In Belgium

by fanny hartanti

surat dari si neng

Jadi, selama seminggu neng pergi dia kirim 2 surat untuk mama dan papa.

Ini surat pertamanya:

surat untuk mama papa

Bunyinya (terjemahan bebas):
Mama Papa sayang,
Sekarang lagi jam istirahat (fun!)
i think here is …
i want to send you a long letter en bla bla bla (that’s the summary) *smiley face*
salam (yang banyak) Alyssa.

THAT’S IT!
what the hell is “…” and “bla bla bla”
hihihi

Pas saya dan jo baca, si papa langsung cekikikan..
‘I KNEW IT’ kata dia ‘SO TYPICAL!!!”
ketauan banget nulisnya ‘kepaksa’ dan buru-buru.. hihihi
cuma asal nulis biar mama papa seneng, abis itu pasti dia langsung ‘tancep gas’ main lagi sama temen-temennya.
“that’s a good sign,” kata si papah. “she’s too busy having a great time…”
hahahah

Kalau ‘surat keduanya’.. sebenernya gak bisa juga disebut surat.
lebih ke ‘gambar yang diwarnain’ dalam rangka hari ibu. pake acara di komentarin gambar ceweknya ‘beneran kayak mama’ lagi..
ihhh dasar jail.. hihihihi

gpp deh.. makasih yah neng, udah kirim surat yang lucu lucu..
gak sabar pengen jemput kamu nanti sore..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on August 20, 2012 by in motherhood.

Archives

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

%d bloggers like this: