Four Seasons In Belgium

by fanny hartanti

I’m watching you!!!!

Inget gayanya Papa Focker kalau bilang ‘I’m watching you’ ?

pic taken from ramascreen.com

Nah, bayangin kalau si imut Neng yang begitu.

Contoh 1.
Dia lagi makan/minum tapi harus pergi kemana dulu sebentar (misal pipis). Maka dia akan bilang ‘Mama, jangan makan makanan aku yah! Jangan di sentuh. Awas!’ Tampangnya sok galak terus dia nyureng sambil bikin gerakan ‘I’m watching you’ kayak di atas.

Contoh 2.
Dia mesti ninggalin mama-papa berduaan. Dan karena dia curiga mama-papanya bakal ‘ngapa-ngapain berdua’, maka dia bikin gerakan I’m watching you deh..

Hihi Kocak banget kalau dia udah sotoy begitu. Kesannya sangar tapi unyuuuuuu… :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on July 8, 2011 by in motherhood.

Archives

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

%d bloggers like this: