Four Seasons In Belgium

by fanny hartanti

gadis

Anak perempuan sudah resmi menjadi seorang gadis bila poster seorang idola terpampang di dinding kamarnya.

Al with JB poster which she bought with her own money

dancing with the idol

4 comments on “gadis

  1. caramelization
    June 20, 2011

    Aduh cantik banget sih nih anak. Paniiiiiihhhhhh gue suka banget dgn tampang malu2 imutnya si Neng Al. Trus kok dia skrg langsing berat sih, karena hobi wara wiri lincah ya??*btw, ponakan gue umur 11 tahun juga CINTA MATI sama Justeng Bibir*

  2. Fanny
    June 20, 2011

    Meta, emang langsing dari dulu *kan calon model* :))iyaa.. si akang justin gila yah.. pada tergila2 inihhh..

  3. sidta
    June 21, 2011

    asa juga ngefans sama bebe oh .. ><

  4. Fanny
    June 22, 2011

    @sidta : Asa apa mamanya yang ngefans? hihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on June 19, 2011 by in motherhood.

Archives

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

%d bloggers like this: